bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, August 26, 2012

missing

Rindu pulak dengan laptop aku..
Tengah baiki..
Aku cakap lambat pun tak pa..
Sebab sayang nak hulur kos yang beratus2...hu hu hu
Berinternet dengan note ja sekarang ni...

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Tukang Karut said...

ok la tu ada gak note...

Erani Zuhran Mohd Nor said...

ok la tu, boleh gak berinternet... hamba ni nak on laptop/pc/notebook/hp sekalipun dah semakin tak sempat walaupun semua tu sentiasa ada di sisi. Di rumah bz dgn anak2, di opis tak sudah dgn kerja yang menimbun!

norh said...

Tk: seb baik kan..

Kak era: nak aktif balik blog..tak tahan stress kat opis dah..