bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, June 17, 2013

my sweet

Manisnya hidup ini....

Manis ke?

Not today..hu hu
Kereta seharian dok bengkel hari ni..dekat 900 gak la kos rawatan..
Terdengar2 suara suruh tukar kereta... :p
Takpelah..dari tetiap bulan dok bayar kereta, lebih baik sekali sekala ja sumbang kos rawatan keta ni...*ayat org yg tak brapa banyak duit*

Perkara no.2 yg tak manis hari ni adalah bos tak dak kat opis...huaaawaaaa...benci sungguh kena tinggai dgn bos..

Tiap kali kena tinggal, tiap kali tu kena cover..bila co nak bagi elaun pemangku ni??

Kalau dapat elaun 10% gaji dia pun dah cukup..tapi apakan daya...dalam mimpi pun belum tentu dapat..

Lagi 3 hari...
Bos cepat la balik...

Published with Blogger-droid v2.0.6

14 comments:

Tukang Karut said...

Norh tak banyak duit???

Ye ke????

norh said...

Tk: awat tanda soal banyak sangattttt??
Norh macam banyak duit jugak..*macam saja tau*... tapi kan norh banyak jugak berurusniaga, nak support ekonomi Malaysia..ha ha ha

Tukang Karut said...

ha... gitu la bagus... bak mai 10k 20 k... memakmurkan ekonomi aku pulak...

jarimanis said...

kalau bos tanggung kerja bos..kira hebak lah tu..bos percaya TAPI..kalau dpt elaun mmg best jugak kan..bos belanja mkn ke...

Erani Zuhran Mohd Nor said...

Kalau dapat elaun 10% gaji dia pun dah cukup..

Statement ni sokong 500%... tapi apakan daya... jangan kata 10% dari gaji dia... 10% dari gaji kita pun tak dapat ler....???###***

faraherda.razalan said...

RM900? Apa yg teruknye tu?

mama_ka0ri said...

uiks..kalau dah jadi pemangku bos kiranya gaji memang dah sedap la..haha..

NM03 said...

saya pun tgh kecewa ngan kete saya. banyak sungguh masalah dia. nak tukar baru, ishhh.... sayang pulak. pakai le maner ade

norh said...

Tk: kalau tk, tinggi caj bunga ;p

norh said...

Jm: bos terpaksa percaya..tak dak choice..he he

norh said...

Kak era: Tu la kak era kan.. Bila depa nak tukaq polisi entah..

norh said...

Fara: tank minyak hitam, pastu clutch n 2, 3 menda lagi..maklumlah dah lama..

norh said...

Mama k: alhamdulillah..tapi takde la mewah mana pun.. :)

norh said...

Nmo3: aha..serius sayang kan..nak jual memang tak sanggup..lgpun jarang bg masalah..