bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Thursday, November 13, 2014

Rambang mata...

Kedai bahulu kampung huma..
Heheheh
Mai sini pun boleh rambang mata..
Banyak sangat kudapan...
Baru lepas beli kudapan untuk berpergian hari ini... ;)
Yayyy....
Dah lama tak escape :))

14 comments:

Supermeng Malaya said...

kat mana ni? nak kudap gak

Kakcik Nur said...

Memang rambang mata tengok...boleh rabak dompet juga tu... :)

norh said...

Supermeng: ni kat sg petani..kuih2 depa semua sedap belaka..hehehe

norh said...

Kakcik: selalu rabak gak la..hahaha..semua pun nak mkn..mkn x membazir kan...hihihi

Aku Seorang Pengembara said...

Rojak Mak Bee satu....

norh said...

asp: orait..mai ambik kat norh..hehehe

Jari Manis said...

eh..ada jual kuih raya lah

norh said...

Jm: yup jm..kuih raya..moden tradisional semua ada..kerepek2.. Brg kosmetik pun ada..heheh

Kopiolimauice said...

kudap2 sambil tgok tv best ni

norh said...

Heheh..tau takpa.. ;)

Ann Ishak said...

nampak macam ada roti paun jugak :)

Nastyna said...

tingat pulak kat abang sulung I yang penggemar baulu ni... I kalau rindu2 rasa baulu, makan waffle sambil pejam mata hahahaha.

norh said...

Ann: roti paun pun ada..dodol pun ada..tomyam pes pun ada ;)

norh said...

Nastyna: bukan bahulu senang je ke nak buat..hehehe..tp beli lg senang kan..hahhaha