bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Wednesday, March 2, 2011

10% benzoyl peroxide

aku tak terlibat dalam penghasilan ubat ni 

tapi aku tengah gunakan ubat ni untuk rawat jerawat batu..

hu hu hu
 
5 biji sekali naik..

scatter cantik pulak tu,

pipi kiri kanan, dahi, dagu

sakit weh!! 

berdenyut2 rasa.. 

stress punya pasal la ni..

dan pastinya menambahkan lagi stress yang sedia ada ni...

huwaaaa!!!!!







5 comments:

Eda said...

ada jugak jerawat kat tepi dahi belah kiri...dah la sakit kepala deyut2..nak picit pale pon ssh kang terkena jerawat lak...huhu

minta skit ubat tu..huhu

norh said...

*Eda

mai la ambik kat sp..
bukan takde jerawat sebelum ni..tapi yang namanya jerawat batu ni adalah s.a.k.i.t.. :P

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Akak ada order benda tu kat tempat kerja.Norh jerawat ni tak boleh dipikir pikir, kalau dipikir lagi banyak yang mendatang.Akak amalkan cam tu, sebab dulu jerawat akak teruk sangat, Alhamdulillah hilang cam tu.

norh said...

*kak Ina

tahun lepas lagi teruk.. stress sampai jerawat kecik tumbuh penuh muka..tapi tak sakit macam jerawat batu, cuma memang tak mau tengok cermin la masa tu..terus kena pegi kat dr kulit..

norh said...

*kak Ina

akak order benda tu sebagai incoming material ke?