bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Wednesday, May 18, 2011

1,2,3


review
*
CAPA
*
planning
*
verify
*
continuous improvement 



IF it is as simple as 1,2,3...
la la la la la la...

14 comments:

gadisBunga said...

tak paham! hahaha~

Uncle said...

pergh....penin kepala dok pikiaq apa benda lah tu!

bunga said...

4 ,5 ,6 lg simple..haha

ainnoraini said...

kak ain tumpang bace jer...

DeLancrettLurpak said...

apa CAPA? PAFA saya tauu.. hehehe

sha a.s said...

mcm2 la dia ni :)

Cik Ina Do do Cheng said...

Setakat sebut je memanglah senangkan Norh, cuba buat, baru tahu .

norh said...

*GB
ha ha ha..sy pun tak paham2 lagi ni..he he

norh said...

*Uncle

tu la.. kalau keja minum kopi ja macam uncle mesti tak pening kepala noh.. :p

norh said...

*bunga

ha ha ha.. awak buatkan saya ketawa kuat..

norh said...

*kak ain

tima kasih kak, sudi baca.. :)

norh said...

*DLL

Corrective Action Preventive Action..
saya tak tau apa itu PAFA..he he

norh said...

*sha

kat menara tak perlu CAPA ye?

norh said...

*kak Ina

kan kak kan! kak mesti rasa gak lebih kurang saya..