bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, May 2, 2011

execution



layan AFC... berkenaan makanan

layan TLC... berkenaan makanan

layan blog... juga berkenaan makanan


semangat berkobar pulak nak menyediakan sajian...
tapi yang berkobar hanyalah semangat...
bila agaknya semangat ni nak tukar jadi perlaksanaan??
huuwaaaaa!!!


17 comments:

Nasriq said...

hoho... aku dah lama ban gambar makanan dalam blog...

Insan Marhaen said...

kalau tak dimulakan mulai saat ini, memang tinggal semangat aje le. thousan miles begin from single step!

gedek! said...

Cuba juga nak menjauhi makan...

Tapi nafsu selalu mengatasi....

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

kalau masa lapor, agak2 boleh tukar ke pelaksanaan ke..
he he

Wassalam

whitecappuccino said...

Cuba kuatkan lagi semangat..jadi la kot nanti :)

MasZuber said...

huhuhu

sila bertindak sekarang ;p

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak pun rajin hujung minggu je Norh, sebab ada ramai orang. kalau hari biasa mana rajin masak, sebab tinggal bertiga je.

norh said...

*Nasriq

aku pun ban jugak tapi hati ni tak tenteram..hu hu hu

norh said...

*IM

single step yang perlukan semangat juang yg jitu..

norh said...

*gedek

betul3x.. kalau kata perkataan 'diet' tu, hanya di angin lalu ja untuk saya..

norh said...

*Rozali

Waalaikumussalam atuk

sekarang ni, laporan kena tunjuk bukti..he he

norh said...

*whitecappucino

sama2 tunggu jadi nah..he he

norh said...

*MasZuber

perlukan pemangkin yg lebih lagi..he he

norh said...

*kak Ina

saya kena rajin waktu dok umah sendiri..kalau balik dok umah mak, pemalas yg amat..pengakuan ikhlas...he he

DeLancrettLurpak said...

kang kalu dah berjaya masak, bgtau nooooo.. heheheh

sha a.s said...

ehehhee...azam kena kuat, br mnjadi kak....

Kakzakie said...

Alahai...kakak pun sama gak. Baca resepi macam nak buat, bila dah sampai dapur lain jadinya....