bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, May 15, 2011

mengidam

ku mengidam yang ni hari ni... :))





14 comments:

Nasriq said...

adoi... aku lemah yang ke 2 tu... lemah lutut cek tengok duyan ni...

MasZuber said...

gambar yag first tue apa sebenarnya..?

bunga said...

bunga dah makan durian..haha..

norh said...

*Nasriq

jom cari hari ni..

norh said...

*MasZuber

dipanggil dangai, dari kelapa..

norh said...

*bunga

dah makan jugak tapi dok teringat lagi ni..

Erani Zuhran Mohd Nor said...

yang no.2 tak teringin langsung... yg no 1 tu dulu ada kat nasi lemak kak syg..sedap gak.. tp skrg xtau lak ada ke dak lg

norh said...

rugi la kak era tak teringin no 2 tu...yg no satu ada kat pasar mlm dkt umah sy..tapi lama dah tak singgah beli..

MulutPayau said...

Baru jer makan durian....mmng rugi kalau tak makan...sedappppp....
Tapi gambar no 1 tu tak prnah makan....

Lina Rahim said...

warghhhh nape la letak gambaq durian kat sini..kan sy pun ngidam jugak...mana nak cari durian kat Miri ni...waaaa... :-(

norh said...

MulutPayau

Alhamdulillah :)
no 1 tu, jarang jumpa..tempat tertentu ja..

norh said...

*Lina

ada tak buah lain tapi rasa mcm durian kat Miri?.. dah jumpa nanti, syer ye.. :P ..he he

Ann Huda (Ate) said...

Ate pun ngidam kat yg nomor 2...Nak Doriyaann!

DeLancrettLurpak said...

huh lama tak tgk dangaiii..sedapp!!!