bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, May 24, 2011

salah kah aku?

salah kah aku kalau kecewa?
salah kah aku kalau yang diharap tak jadi2?
salah kah aku kalau ada yang tak pandai2?
salah kah aku kalau rasa bosan dengan sikap mereka itu?
salah kah aku kalau masih di sini?






10 comments:

Cik Ina Do do Cheng said...

Siapa yang buat Norh rasa bersalah? Jangan pedulik semua tu, janji Norh tak salah.

norh said...

pening la kak..tak tau nak salahkan sapa..hu hu

ainnoraini said...

kenapa byk nye salah ni dik...
jgn banyak sgt piki benda2 mcm tu...buat jiwa kacau jer...

whitecappuccino said...

tak payah tanya salah sapa, biar je la

norh said...

kak ain

kalau boleh tak mau pk gak..tapi dok terpikir2 pulak ni..geram betul lah..

norh said...

*whitecappucino

tapi kena hadapi masalah ni..hu hu

Nasriq said...

nak komen salah, tak komen pun salah... semua serba salah...


buat la apa pun yang penting tak salah dan jangan sampai salahsangka atau salah laku cukup la... salah tu... ke salah aku komen ni?

gedek! said...

nak cakap salah

tak cakap salah

jadi semua, seba salah...!

sha a.s said...

hahha...br nk buat ayat mcm gedek kt atas nunn...skali dia da bwt...kelass!

Erani Zuhran Mohd Nor said...

bukan salah kita tapi salahkan mereka yang masih rasa tak bersalah tu