bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Thursday, July 7, 2011

konflik diri

norh, 
boleh tak senyum sikit

norh, 
boleh tak jangan marah2

norh, 
boleh tak jangan sesuka hati nak bagi ayat laser

norh, 
boleh tak abaikan hal2 yang menjengkelkan

norh,
boleh tak terima seadanya orang di sekeliling kamu

norh,
boleh tak???

15 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

norh
boleh tak jeling sikit.....
he he

Wassalam

Yutaka Mushimura said...

salam...norh...

nak ikut jugak????

boleh tengok wayang..jom..layan panggung....:)

Nasriq said...

satu jawapan... Tak boleh!!!

sha a.s said...

jwb je cmni,














"x boleh!"



ekeke

Erani Zuhran Mohd Nor said...

Jangan..Jangan... Jangan semua Boleh... Boleh Blah jer semua tuh... Jangan samakan darjat kita dengan depa... Kita dua kan darjat lain...hehehe. Orang yang darjat tinggi sket memang ramai orang jealous...HAAHAAA

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum

:)

sehat norh?
cuba dan jangan jangan...

norh said...

Waalaikumussalam atuk

tak boleh jeling sikit, jeling banyak boleh la..he he

norh said...

*yutaka

cerita apa nak g tengok? he he

norh said...

*Nasriq

kamu bijak la..

norh said...

*sha

memang itu pun jawapannya..he he

norh said...

*kak Era

ha ha ha..tak tahan betul la statement tu..darjat kita memang buatkan orang jeles pun..

norh said...

*yusuf

sy sihat? moga2 awak pun sihat ye..

Ann Huda (Ate) said...

Boleh lah...
Bila awk senyum awk lebih manis 5 sudu.

Bila tak marah2, awk jauhkan diri awk dari sakit darah tinggi.

Bila tak bagi ayat laser, awk dpt pahala.

Bila awk abaikan hal2 yg menjengkelkan, awk jadi tak stress dan tak perlu jumpa pakar sakit jiwa.

Bila awk terima seadanya org di sekeliling awk, awk jadi org yg bersyukur dan pasti lebih bahagia.

Boleh lah...boleh lah Norh. Boleh ek...:)

norh said...

*Ate

:)
terima kasih ate..
agaknya kan, kalau ate ada dekat2 dgn sy, saya mesti befikir positif selalu kan..

Cik Ina Do do Cheng said...

Boleh, Insyallah Norh boleh buat. Akak pun nak cuba kearah perkara yang positive cam tu.