Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Wednesday, October 12, 2011

menjelang cabaran 50 hari

dua tiga menjak ni, sangat tak tentu hala keadaan aku kat ofis,
kadang2 pikir, berbaloi ke keja macam ni,
bukan senang keja yang kena buat keputusan ni,
kekadang rasa nak give up,
nak buat keja atas arahan ja..
boleh??
haisshhh entahla..

hari ni ada meeting amanat dengan bos,
dah confirm tarikh dia berangkat ke mekah next week,
maknanya bila aku balik dari cuti,
dah tak ada benteng,
pastu kena pikir pasal jaga dept,
50 hari tu...

aku masih tak dapat bayangkan waktu dia tak ada nanti, situasi akan jadi macam mana..
tanpa bos di waktu hujung tahun?
errkkkk...
ku bajet tersiksa jiwa nanti..hu hu hu

tapi aku dah sangat letih nak pikir pasal keja
pasal nak jadi deputy
pasal nak buat keputusan
pasal semua isu berbangkit
yang setiap satunya perlukan jawapan yang belum tentu satu..

tapi bila dipikir2 balik, aku bukan buat salah apa2 pun,
kalau aku tak tau buat, sebab aku tak belajar lagi,
kalau orang yang pertama kali belajar,
pasti ada kekurangan,
kan...
dan for my current post/benefit; i've done more than others..
tak mau pikir lebih2..sampai apa jua situasi nanti, aku redah ja la..

nak  stop berfikir kejap,
esok nak cuti.. yayyy

take care all my dearest friend.. :)




nota: mungkin boleh buat entry cabaran bekerja tanpa bos (kalau tenaga nak buat entry masih ada)..hu hu hu

12 comments:

budakijaupendek said...

besar jgk tanggungjawab kerja.
cuba tenangkan hati jelah...huhu

NasQ said...

aku fahgam sangat perasaan tu bila bagi arahan dekat orang je... tak syok betul...

Cik Ina Do Do Cheng said...

nak itut. norh nak cuti gi mana. redah norh jangan tak redah, akak tahu ko tabah.

Lina Rahim said...

selamat bercuti Norh..:-)

whitecappuccino said...

akak tau norh boleh! selamat bercuti ya!!

noor said...

slmt bercuti yer....

h4ni3 said...

u can do it!
insyaAllah dipermudahkan
boleh jugak dapat pengalaman baru kan?

MasZuber said...

take it as a challenge to yourself. :-)

good luck!

Uncle said...

Ni cheq...
toksah dok penin-penin.....pi padang kota, pekena pasemborr tengah2 rembang ni lagi bagueh! Kona kat burma road sat, cilok satu lorong kecik pi beli abc nangka lebih....sruuup-sruup kat tepi tu.....syooorrrrga!

Misz-ella said...

hmmmmm .. redha dah redah aje. KC doakan yg terbaik utk norh ye.

insan marhaen said...

IM selalu nasihat pada kawan-kawan IM yang menrungut sebab idak dinaikkan pangkat.

'kau layak ke naik pangkat? ingat gaji saje ke? tanggungjawap?'

buat masa ini IM syukur dengan apa yang ada. naik pangkat nanti kena meeting dengan bos. kena buat report, kena jaga orang bawah..

huu..

~Sal Ismail~ said...

tabah! kamu pasti boleh!~ =)