bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, June 9, 2012

r.e.h.a.t

Berada di rumah sendiri,

Tiada agenda,

Rasa nak kemas almari baju, aku kemas..

Rasa nak kemas laman belakang, aku kemas...

Rasa nak tidoq, aku tidoq...

Rasa nak ngadap tv, aku lepak...

Sambil2 layan internet...

:)

Selamat berhujung minggu..


P/s: dah lama tak berehat macam ni... ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

MulutPayau said...

selamat berehat dan selamat brhujung mnggu ya dik...

kakcik said...

Alangkah seronoknya dapat berehat2 sesuka hati, kan? :)

norh said...

Mp: selamat berehat ye kak, sebelum cuti abih...

norh said...

Sangat best... Kesiankan badan dan otak yg dah penat...he he

Tukang Karut said...

ye ke kemas kalau kalau dah mengadap tenet???

norh said...

Ngadap tenet kejap2 ja kat mobile...tak dak mood nak bukak lappy, nanti teringat keja.. ;p

~SaL IjOu~ said...

ouh..perasaan lepak2 mcm tu sgt bahagia` ;)

norh said...

Perasaan lepak2 or perasaan malas?... He he

insan_marhaen said...

hati IM melonjak nak balik kampung tapi suasana pgi ini di rumah agak kurang memberansangkan. tak tahu kenapa...

Eda Latiff said...

syok kan macam ni...hehe