bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, May 27, 2014

Jurnal 27may2014

Mimpi...
Semalam norh bermimpi berbagai2 scene..terasa penat bila terjaga dari tidur..

Dan setiap malam norh bermimpi..
Ada tak sesiapa yg jarang bermimpi?

Pelik kan, macam mana plot mimpi tu terjadi.. Masih tercari2 sebab seseorang tu bermimpi..

Ada tak sesiapa ada tips untuk bermimpi yg indah2 saja?

P/s: kalau mimpi bercuti2 di kawasan perairan, maksudnya apa ye?

6 comments:

ANIM said...

norh, kalau mimipi air biasanya rezeki nak datang...^_^

Jari Manis said...

Tak tahu pulak nak tafsir mimpi nih..tapi harapkan perkara yg baik2 je yg berlaku..JM pun pelik gak..setiap kali tidur mesti mimpi kan..kalau terjaga x nak mimpi pulak heeee...lariiiiiiiiii

norh said...

kak anim: ye ke..tapi mcm betul gak..tiba2 company bg perforated bonus..hihi

jm: kalau terjaga, confirm la x sempat nak mimpi, banyak agenda seharian..nak2 pulak hari keja..heeee

Sal Bee Yah said...

maksudnya dah lama tak bercuti kot..hehe

Tukang Karut said...

maksudnya ada orang nak meminang...

norh said...

SBY: mungkin kot..hhehehe

TK: ye ke..aamiinnn..moga2 makbul kata2 tk..