Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Sunday, May 6, 2012

esok kerja... yayy!!

sila maklum bahawa perasaan pada tajuk itu adalah tipu..
hari ni tiba masanya mendapat gangguan fikiran berkenaan kerja...hmmmmm..
nak stress ke dak ni?
haishhh..
memang nak kena lempang diri sendiri la ni kan, kalau dok pikir tak mau pi keja esok...cukup2 la bercuti, sampai masa membanting tulang pulak la kan...
kalau tak kerja sapa nak bagi makan..nak tunggu si suami bagi, tak tau bila la nak dapat suami  :P
kalau dapat suami, boleh gak plan nak jadi suri rumah sepenuh masa...
dok terbayang inbox yang penuh..
dok terbayang call dari bos (selagi bos tak call, selagi tu aku tak pi jumpak dia..he he)..
dok terbayang dah red flag aku..
dok terbayang monthly presentation this week..
dok terbayang gossip2 dengan geng2 kat opis..
dok prioritize to do list aku..
dok teringat konflik yang masih menghantui aku..
argghhhh...banyaknya cerita pasal kerja...

ok, norh..
ALL THE BEST FOR TOMORROW ;P

4 comments:

NasQ said...

esok cuti lagi laaaa!

whitecappuccino said...

nak wat camana dah keje camtu...gi cuti lagi la norh! hehehe

Mummy Sher said...

salam kenal.i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D

eMMe said...

lama tak update ni Norh
nape? bz? sihat ke?
take care
thx for ur wish!
doakan saya..yea... :)