Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Sunday, December 26, 2010

BBQ

Alhamdulillah..jumaat malam hari tu aku selamat ikut housemate pi BBQ yang company dia buat.. segan jugak mulanya..nasib baik aku kenal baik dengan kak wan, wife abg yazid, pekerja kat company tu jugak.. so, ada jugak kawan aku nak sembang.. housemate aku pun kata segan, sebab dia first time join gathering ni, baru masuk keja la katakan... 

tapi ok la, depa mengalu-alukan tetamu walaupun aku ni menumpang ja.semua staff very friendly..siap dok mengusik2 lagi..
aku pun menyembang dengan kak wan; dok compare company kami dengan company housemate aku..jauh panggang dari api...hu hu.. 

adakah kerana bilangan pekerja depa yang sedikit merupakan faktor depa boleh buat aktiviti2 yang seumpamanya?.. tapi company yang ramai pekerja mesti ada HR yang bagus kan..tapi baguskah kalau ada suara2 tak puas hati dari kebanyakan pekerja2nya?.. tepuk dada, tanya selera...

apa2 pun, terpaksa la terima jugak baik buruk company aku, dah status sekarang masih nak mencari rezki di situ, belum berfikir lanjut untuk bertukar tempat kerja...jadi, terimalah seadanya....

No comments: