Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Saturday, December 4, 2010

Blog oh Blog !!

 
Salam semua..
Saya berkesempatan lagi utk join  segmen dari ben ashaari..


image

1. Usia anda berblog ..
Satu setengah bulan

2. Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog
Housemate baru saya

3. Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog
Perbincangan orang dewasa since mula2 dengar pasal blog, ramai politikus guna medium blog untuk kepentingan politik masing2.. saya bukan minat sangat dengan dunia politik cuma sekadar mengambil tahu perkembangan semasa..

4. Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog ..
Blogger2 yang tidak jemu2 memberi ilmu, sama ada secara langsung atau tidak langsung dari pengalaman hidup masing2..

5. Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT
diari alam maya.. 

6. Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?

yup..blog mampu mempengaruhi kehidupan saya..
*ada ruang untuk saya luahkan isi hati dan catat pengalaman hari ini untuk sejarah pada masa hadapan..
*lebih banyak kisah benar yang saya jumpa dan membuatkan saya dapat melihat kehidupan dari sudut yang berbeza2..
*seronok dengan kisah blogger yang begitu komited dan berjaya dalam dunia blog ni..


Terima kasih dan tahniah utk En Ben Ashaari..

6 comments:

missbby said...

salam ziarah dan salam kenal..keep on blogging ye...:)

Unknown said...

salam perkenlan. keep on bl0gging. jemput singgah ke bl0g atul :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

slm ziarah..akak folo....121

norh said...

*missbby
happy blogging

*rabiatul
salam perkenalan :)

*ladyzul
salam perkenalan. thanks kak :)

Azah Rahaman said...

salam singgah, keep up blogging ya, nice entry, visit mine too yaa, hehe <3

norh said...

azza

happy blogging too :)