bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, February 26, 2011

episod terakhir

Masjid Sultan

yang kaler oren tu, kedai barang2 mainan
yang lama dijaga dan dibaik pulih, menariklah ia..
Restoran Tepak Sireh

Istana Kampong Glam





Kandahar Street
warisan
Arab Street..malamnya nampak meriah..












selendang harga Sgd 10.. beli kat sungai petani lebih murah..

seni dulu-dulu

rehatkan kaki anda...

solat jamak kat Masjid Sultan..



waktu nak balik ni, kami ambik tiket terus ke larkin..dan harga tiket bas 2.40 dolar..




sekian perjalanan kali ini :)

9 comments:

MasZuber said...

mahu ke sana lagikkk...

norh said...

*MasZuber

bila? saya mahu simpan duit ke tempat lain dulu.. :)

Syeeda Sobbihi said...

sy suka jln2 di singapore.. rasa selamat.. tp yg tak selamatnya ialah duit saya.. hee

norh said...

*Syeeda

sangat setuju.. :)

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

mereka lebih maju
tapi warisan tetap di jaga

saya belum pernah sampai lagi
tengah simpan dlm tabung buluh

Wassalam

Nasriq said...

wuaaa.....cam best jea...nak ke sana jugak la...

norh said...

*Rozali

Waalaikumussalam atuk

ya, mereka lebih maju
ya, mereka bijak mengatur
tapi saya lebih sukakan perasaan saya berada di tanahair berbanding perasaan saya di negara mereka..

saya pun tengah simpan duit dalam tabung buluh untuk ke tepat yang dah atuk kunjungi.. :)

norh said...

*Nasriq

disyorkan :))

banyak berjalan, bertambah pengalaman..

Uncle said...

nicely maintained...kita patut buat macam tu!