Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Sunday, February 6, 2011

berakhirnya masa itu...

its over..hu hu hu..
cuti panjang dah abih..esok kena pegi keja.. keja..keja..keja..keja.. 
saya sukakan keja saya --- ayat hipokrit buat masa ni :(
ambik mood nak prepare untuk menghadap minggu depan yang sibuk.
selalunya pagi isnin baru aku nak pikir pasal keja selepas tutup minda pasal keja pada pukul 6 petang hari jumaat..


schedule minggu depan dah berderet ni..
#bos kepada bos aku nak datang, 4 hari pulak tu.. dulu2 takde sesiapapun la nak visit kami kat Malaysia ni..sejak2 Jepun bought over, macam2 kejutan berlaku..anyway; aku lihat, aku alami, aku serap, aku belajar...  
#ada audit verification dari GCC (Gulf Cooperation Council) - moga2 semuanya berjalan lancar  (hopefully bos aku tak pass terus auditor high profile macam ni dekat aku)
# ada 6 orang calon temuduga..(apa pulak perangai/ragam budak2 nak minta keja ni lagi ya?)
# montly presentation part I - menilai pencapaian department (time ni aku boleh 'zass' orang)
#monthly presentation part II - part ni; time bos 'zass' aku (bos, disebabkan bos yang sibuk memanjang, suka hati sayalah nak present apa2 pun ye..hu hu hu)

No comments: