Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Friday, February 18, 2011

Marina Skypark dari lensa saya

tiket ke skypark 20 dolar ye..


posing dekat poster dulu sebelum bergambar kat tempat yang real..


hampir kesemuanya pelancong asing...


kapal2 menghampiri pelabuhan..


bangunan berbentuk cangkerang..dari skypark, nampak area baru ni dengan lanskap yang menarik, walaupun belum siap..


singapore flyer..tak termasuk dalam list lawatan...










orang ketiga?






pengunjung yang ramai..






mengintai orang mandi..ho ho ho




puas aku adjust view yang tak nampak orang pakai 2-piece


kolam tak bertepi...










saya suka jalan-jalan


kecik2 dah minat penyanyi..





keletihan...





10 comments:

uncle gedek said...

Singpore memang bandaraya bersih.... kita patot malu!

eMMe said...

wow~ gi oversea, bestnye..nak gi singapore gak la!

Cik Ina Do Do Cheng said...

makcik sokong cakap abang gedek. orang jepun kalau datang opis pun rasa malu, sebab negara dorang berseh sangat.

Alinkiwi said...

woww....amazing....cun giler pemandangan...

norh said...

*gedek!

selepas hari ketiga saya di sana, saya kurang bersetuju dengan statement itu...

norh said...

*eMMe

he he..baru belajar pegi oversea..jom kumpul duit utk pegi oversea lagi..

norh said...

*kak ina

saya tengah tunggu penakhlukan jepun..untung2 dapat ke negara depa..boleh la tengok budaya depa..doakan ye..he he

norh said...

*Fashionista

yup..cantik pemandangan dari atas ni.. tunggu la pemandangan waktu malam pulak..

Eda Latiff said...

bestnya jalan2....adeiii, lambat nye nak gi bercuti..

norh said...

*Eda

jalan2 memang best.. kamu nak bercuti ke mana?