bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, September 24, 2011

budi ku dibalas



hasil titik peluh,
daun pandan, daun kari (mak aku kata karapoley), bunga kantan,
nak bawak balik kampung,
untuk mak..

he he he,
terbalik noh,
patutnya hasil tanaman ni dari kampung,
bawak ke taman..

tapi takpa,
aku bawak balik ke taman nanti,
finished product...
:))

13 comments:

MasZuber said...

terBAEK!

:)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

daun pandan ni cepat kan membesar!
anak yg baikkkkkkkkkkkkkkkkk!! like2!!

salam singgah!

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬
♫♪ GOOD AFTERNOON ♫♪
▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬

*happy blogging*

╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸.BLOGGING

From ♥ weiyda!

Cik Ina Do Do Cheng said...

norh ko tanam bunga kantan ke, akak suka sangat nak tanam, cam mana nak tanam ye? tetiba je teruja ni. daun kari pelay akak ulat dah makan.ajarlah no pasal bunga kantan tu.

Tukang Karut said...

karapoley ke karipoley? aku biasa sebut karipoley...

norh said...

*mas

tak mampu nak gi korea lagi, cuma mampu tanam pokok :P

norh said...

*weiyda

:)
tq
happy weekend
happy blogging

norh said...

*kak ina

sat nak ingat macam mana ntah saya boleh tanam...

mula2 hari tu, ingat nak tanam sebab nak teduhkan rumah ja.. mula2 tanam dulu tak nampak macam nak ada bunga pun sbb maybe bukan tanam tempat banyak air..
sekali bila dah start berbunga, tak berhenti..sampai kadang2 bunga tu kering..
takdak rahsia apa pun, awal2 tanam tu ja siram air, takut dia mati..lepas tu, cuma tunggu air hujan siram ja..saya tak pernah siram air dah pun bila dia dah merimbun..he he

daun karapoley tu pun ulat suka gak tapi tak banyak sangat la dia makan...

norh said...

*TK

karapoley ok...

~SaL IjOu~ said...

karapoley~ oh, 1st time dengau~ =p

bunga said...

wahhh..rajin-rajin..hakhakaha...bunga kurang cikip berminat..heee

MulutPayau said...

wah rajinnya norh tanam pokok2 tu..ada bnga kantan lagi...

yusuf mujahidin ™ said...

lama tk dgr karipoley tu..haha

whitecappuccino said...

norh suka bertanam ya?