Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Tuesday, September 20, 2011

bukan isnin yang indah

dah tengah malam..
masih tak tido lagi..
tadi menyembang kat rumah jiran sebelah,
dijamu kopi..
first time ni melepak rumah jiran setaman selain dari menghadiri majlis.. :P
actually nak bayar duit untuk jalan2,
dan waktu menyembang tu, tercetus la pulak satu lagi trip untuk tahun depan.. :))

bila cerita pasal trip ni, terubat sikit stress kat tempat keja tadi..
susah betul jadi orang dewasa ni..
hari ni ramai yang buat aku tertekan..
dah la tak cukup dengan keja yang memang dah sedia banyak atas meja tu, tambah pulak la dengan isu2 baru..
kot ya pun nak buat masalah baru, tunggu la aku clear and justify dulu mana2 yang patut.. 
larat ke kalau aku jugak yang nak kena follow semua benda in details..
masing2 punya subject, sendiri jaga dan bertanggungjawab la..
dan kalau tak mau jaga, jangan la nak menyalahkan orang lain dan suggest sesuatu yang lebih tak betul..
dan yang aku geram, finally aku gak yang kena..

bukan isnin yang indah.. hu hu


6 comments:

fatin said...

isnin mungkin bukan yg indah,
selasa ada menanti..
:]

Cik Ina Do Do Cheng said...

Biasalah tu norh manusia kebanyakannya bukan nak paham situasi kita.tak pe norh ada banyak hari lagi menanti.

gadisBunga™ said...

takpe. bagi kebanyakan org pun, hari isnin mmg tak indah. heheheh~

Asrul "iLham" Sany said...

sabtu n ahad je yg best kannn hahaha

Diary Ilham Bonda said...

.....:)
itu tandanya awk org penting kat opis. teruskan usaha...:)

Nur said...

Sabor je la, Norh. Yang penting, kita buat kerja kita sehabis baik. :)