bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, September 20, 2011

bukan selasa yang indah jugak

 source



mode 1: 
bad mood sepanjang hari kat kilang;

mode 2:
malas nak melangkah masuk ofis esok pagi..

mode 3:
hati dok mengungkit..

10 comments:

whitecappuccino said...

Sian norh..cuti esok takleh ker?

Cik Ina Do Do Cheng said...

Norh cam tulah kalau makan gaji yang pahit kena telan gak.

Kamsiah said...

salam
isnin tak indah,selasa pun tak indah jugak...ari ni,rabu...cam na...semoga ianya indah..

Tukang Karut said...

kalau tak ada mood, cuti je la... buat sakit hati je ke kilang nak buat apa...

norh said...

*wc

tak apply, tak leh la cuti..

norh said...

*kak ina

hmmm.. tu la kan, kena sedaq diri..hu hu

norh said...

*kamsiah

mendung gak la hari rabu pun. :P

norh said...

*TK

kita kan kena tunjuk teladan kat anak buah :P

So Shy Lady said...

hb sis pun sjak kawin smpai la ni hari2 duk mngeluh t.de mood nk g kj

kj sndiri baru best, kan

norh said...

*SSL

keja sendiri lagi kena kuat pikir pulak..