bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Friday, September 16, 2011

di fikiran

sedang berfikir berkenaan yang di bawah...


21 comments:

Annie Han Yeon Rin said...

Rindunya nak g pantai.. dah lama tak tengok pantai ni...

lelama rupa pantai pun dah tak kenal.. acane tu? ^_^

whitecappuccino said...

nak ke sana ke norh??

norh said...

*Annie

sy tak leh lupa pantai..tempat bermain.. :)

Tukang Karut said...

agak2 bila nak pergi?

norh said...

*WC

:)
lebih kurang macam tu la..
InsyaAllah

norh said...

*TK

next month :)

Fatin Mraz said...

nice place for getaways!

h4ni3 said...

pegi! pegi!

pastu jgn lupa share kat sini :)

kemang~ said...

nak pi krabi ? fuyooo.. lawa tu

norh said...

*Fatin

agreed..

norh said...

*hanie

he he
bab share tu lemah sikit skrg..asyik postpone ja nak upload gambar..

norh said...

*kemang

nah lama berangan..he he

redsugarpaper said...

selamat berkenalan :)

Cikgu Tie said...

Suka sangat pantai. Dengar ombak ajer dah tenang.....

MulutPayau said...

Wah...bestnya dapat g Krabi....Dah lama teringin ke sana...

MulutPayau said...

Wah...bestnya dapat g Krabi....Dah lama teringin ke sana...

Cik Ina Do Do Cheng said...

Norh seronoknya. akak baru first time pegi penang pun dah jatuh cinta ngan pantai kat situ.

norh said...

*redsugarpaper

selamat berkenalan :)

norh said...

*Cikgu Tie

sy lebih suka pantai timur, tak suka sangat pantai barat..

norh said...

*MP

InsyaAllah..doakan saya selamat sampai :)

norh said...

*kak Ina

mungkin dari kecik sy main pantai, besar2 asyik nak ke pantai ja kejanya..he he