bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Friday, September 16, 2011

hujan batu

HAPPY BIRTHDAY MALAYSIA

Semoga bertambah aman dan makmur tanah tumpah darahku..
hujan emas di negara orang, hujan batu di negara sendiri..
 
nak jugak berangan dapat tengok hujan emas di negara orang.. tahun depan kena bersungguh lagi himpun duit ni.. :)

hujan batu di negara sendiri?..
tadi ada hujan batu kat rumah sendiri.. :P

upah tukang kebun bersihkan halaman rumah yang dah naik belukar..hu hu hu
akhirnya, baru nampak rupa rumah..

terlupa actually sengaja tak mau ambik gambaq sebelum nak snap gambaq sebelum..kalau rajin, ada la gambaq selepas halaman bersih ..

terasa bahagia bila bukak tingkap dan nampak halaman yang dah bersih..

7 comments:

Tukang Karut said...

nak kena beli payung besi la kalau ada hujan batu...

Kak Aya said...

tak pernah kena timpa dengan hujan batu...hujan emas lagi la tak pernah..he he.

~SaL IjOu~ said...

x ley imagine kalo jadik ujan batu betul mcm kat negara luar tu..musnah segala~

norh said...

*TK

kalau itu yg terbaik..

norh said...

*Kak Aya

kalau lah betul2 ada hujan emas..sanggup nak pi redah nak berujan emas tu..

norh said...

*Sal Ijou

kalau betul2, dok dlm umah, banyak2 berdoa..

Fatin Mraz said...

saya boleh rasakan kebahagiaan apabila bukak tingkap itu... happy birthday malaysia!