bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Friday, September 23, 2011

layan



hari terakhir bekerja dalam satu minggu
selalunya akan terasa letih yang teramat
rasa macam dah abih tenaga langsung
masa ni lah baru boleh layan rasa letih badan dan otak tu
baru boleh bermalas-malasan
hari-hari biasa kalau dilayan kehendak badan ni
mahunya diri bertambah tertekan nak start kereta pagi2...
motif cerita?
nak buat pengakuan ikhlas; weekdays aku rajin, weekend aku malas
:p

8 comments:

Tukang Karut said...

aku paling tak suka hujung minggu!

MulutPayau said...

Perasaan malas mmng dtang pada hari mnggu tapi akak trpksa merajinkan diri...kalau tak..anak2 pakai baju berkedut ler pergi skolah nanti...

gadisBunga said...

happy weekend!

Cik Ina Do Do Cheng said...

nak buat pengakuan gak norh ngan akak sama.

norh said...

*TK

ye la.. kamu kan gila keja..he he

norh said...

*MP

kelebihan jadi org bujang :p

norh said...

*gB

happy weekend dear :)

norh said...

*kak ina

I LIKEEEEE