Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Monday, September 12, 2011

org behaviour

lebih 10 tahun yang lalu,
aku belajar 'organizational behaviour' waktu subject management..

aku beli buku rujukan prentice hall
penulis; nahavandi & malekzadeh

waktu tu belajar untuk lulus periksa ja rasanya..

sekarang ni,
aku belajar 'organizational behaviour' gak

tapi tak perlu beli buku rujukan

setiap hari,
dalam realiti
pelajaran dapat secara percuma

bukan untuk lulus periksa
cuma untuk lulus ujian hidup...

8 comments:

whitecappuccino said...

Hari-hari kita belajar kan??

h4ni3 said...

pengalaman mendewasakan

gitu kan ;)

NasQ said...

aku pun banyak belajar gak walaupun dulu benda ni tak diajar pun... realiti bahagian pengurusan kan...

BonekadalamChermin said...

i like!

gadisBunga™ said...

makin lama makin pandai baca org. tak gitu? :D

Cik Ina Do Do Cheng said...

tu baru sikit, lama lagi Norh bercampur lagi jelas. bukan akak cakap dah banyak pengalaman, tapi 80% ramalan akak benar belaka.

Bunga said...

kadang2 pengalaman banyak memberi ilmu kat kita..

Dr K said...

hahaha..mula2 baca tajuk, saya ingatkan ORANG Behaviour!