Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Thursday, September 22, 2011

pening

aku dah apply cuti dan dah dapat approval pun,
tapi tadi dengar teambuilding & dinner yang depa postponed hari tu, depa nak buat weekend yang aku cuti tu..

attendance is compulsary k,
tapi, takdak salah la kalau aku tak attend kan..

tapi aku adalah salah sorang team leader..ha ha ha ha
macam mana ni?

nak tunda cuti, dah macam takdak hari lain dah..
ada lagi 5 hari yang kena habiskan sebelum abih tahun..
lagipun semangat dah berkobar2 untuk bercuti ni..

since bos aku akan on leave lama,
so, confirm la tak leh ambik cuti waktu tu dah..
Disember, MOH audit..

huwaaaaa..

apasal tiba2 hal ni masuk dalam list untuk dipikir ni?

esok, nak pi tanya HR, 
dapat warning letter tak kalau tak attend teambuilding tu.. :P

9 comments:

h4ni3 said...

alahaiii
tak suka benda2 camni kan

NasQ said...

eh! rumah baru...

budakijaupendek said...

habis kan cuti!
rugi nanti... haha

uncle gedek said...

CUTI! CUTI! CUTI...!

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

TB sgt2 best tapi bila ganggu cuti sgt2 x suka, huhuhu

gadisBunga™ said...

amik MC!

al-lavendari said...

rundinglah dgn boss baik-baik secara rasional, pasti dia setuju.

betullah .. n3 saya hari ini macam menyambung n3 awak ni !

Kakzakie Purvit said...

Kalau norh rasa tak nak dtg rasanya ok kot sebab leave application lebih dulu submit...

Kena bincanglah norh...

Cik Ina Do Do Cheng said...

kebetulan atau dorang sengajakan norh. nak cuti pun susah. sabau je lah.