bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, November 12, 2012

cuti #2

# mendobi 2 pusingan

# blogwalking

# memanjakan diri dengan belian kat watson

# membeli keperluan di tesco
¤selalu over budget bila tengok rak2 kat sini

# balik kampung
¤ sebelum balik, jenguk laman belakang ada bunga kantan 5 kuntum, bawak pi jual kat pasar malam, bawak balik bagi kat mak
¤ ada durian yang sangat sedap..dah selamat dalam perut..

# bancuh kopi strawberry ais...ummpphhh sedappp

# layan masterchef
¤ chef zabidi, 2 tahun berturut jadi chef terbaik asia...
lagaknya macam jeneral....
"banyak pengalaman pahit berbanding manis"; kata dia...

# layan tlc - tic to europe
¤ hidden city of venice....ohh italy, how i wish...dapat pi dalam mimpi pun dah cukup buat masa la... ;)




p/s: kesal terhadap kisah lalu..namun waktu tak dapat diundur...



Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

syieda said...

jgn di kesal barang yg lepas...

Hanis MY said...

Wah bestnya altiviti cuti2

whitecappuccino said...

bnyak aktiviti yg best ni norh!

norh said...

*syieda

sesetengah perkara tetap berlegar2 di fikiran


* Hanis MY

walau tak jalan2, tapi tetap full jugak :)


*WC

ni baru betul2 cuti..ye tak kak.. :)