bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, November 13, 2012

cuti #3

# afc tlc afc afc tlc tlc...sambil menambah anganan....

# blogwalking

# beli durian kat pasar malam depan rumah mak...mengadap sekali 8 ulas yang besaq2...tak dapat durian crepe, durian asli hat isinya lembut lagi manis pun dah cukup... ;)

# menyambung bacaan buku 'brain rules'...


p/s: kadang-kadang kita tengah sakit tapi ada hal lain yang kita perlu fikirkan dan beri keutamaan dan secara tak langsung otak kita tak beri perhatian pada kesakitan kita tu... Pernah alami dak?

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

insan marhaen said...

ibu_suri pun asyik bercakap pasal durian tapi IM buat tak dengar. takut naik nanti level gula dia...

Kakzakie said...

Betul tu norh. Especially macam kakak nie bila anak nak periksa hati tak senang. Walau sakit kepala pun boleh bangun tengah malam solat hajat/tahajjud kalau tak memang terus berdengkur..

محمد رازيق said...

pernah alami. kerana otak tertumpu pada yang dialkuakn. tq singgah blog, jngn serik mai lagi. hehe