bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, November 15, 2010

Inspira

hujung minggu lalu, memanjang promosi inspira kat hot fm..
aku tak dak la terasa nak pi tengok pun..
ye la kalau pi tengok, pastu boleh bawak balik sebijik, best la jugak kan..
asal ada keta baru ja, mesti colleague aku beria2 suruh aku tukaq keta..
depa kata dah tak sesuai dgn kelisa tu...
hhmmmm, selagi boleh diguna, awat pulak nak kena tukaq kan...
lagipun kalau tukaq, bertambah lagi satu list hutang aku...
dah ok2 ja hidup tanpa hutang kereta nih...
Alhamdulillah...

tapi ku meng'google' la jugak...
smart jugak..
dengan tagline dia..








ps: dalam hati teringin jugak tapi nanti2 lah...*wink*wink*

2 comments:

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

accuunnnyaa...tapi agak mahal kan..heheh

norh said...

yup..agak mahal..kalau beli, tak leh nak joli duit gaji pulak..he he