bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, November 28, 2010

wanita tuntut matahari

nak tergelak waktu baca berita minggu tadi. syok2 ja ada orang nak claim matahari dia punya. macam2 betul la perangai manusia kan.

alkisahnya ada pempuan dari madrid daftar pada pejabat notari awam tempatan untuk jadikan matahari sebagai kepunyaannya.

dalam tu lagi dikatakan; perjanjian antarabangsa menyatakan bahawa tidak ada negara boleh tuntut hak milik ke atas planet atau bintang tapi tiada peraturan membabitkan pemilikan individu..

he he he.. aku nak claim bintang mana satu ni? :P

2 comments:

Fiqas said...

boleh claim ek? nak claim bulan n bintang la...hehehe

norh said...

nak daftar jugak tp tak tau kat mana..ha ha