bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, February 7, 2011

cabaran yang tak terduga

-bos kepada bos aku ada kat kilang hari ni
-ni kali kedua dia di sini
-bos aku tak mai hari ni, EL
-aku terpaksa attend meeting
-aku menegakkan pendirian aku apabila bos kepada bos aku mencabar aku
-dan aku bertekak dengan bos kepada bos aku
-sikit lagi ja aku nak lebih tinggikan suara aku
-sebab tu aku tak mau bersuara..sapa suruh tanya banyak2 soalan dengan aku..kan dah 'terbertekak' hu hu hu hu
-aku tak tahan dengan satu statement dia..terasa la weh..
"people will always asking question till we feel to kill them"....muahhahaha..ambik sebijik..kuat melawan betullah aku ni.. :P

10 comments:

Shafa said...

tekanan kerja ni macam2 kan. kalau ikut hati, tak mau keje. tapi nanti takde duit plak.

whitecappuccino said...

Hari ini rasa tertekan juga, rasa nak tukar ke tempat lain jer tapi bnyk benda kna pikir,..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Tekanan kerja ada kat mana-mana.kalau norh melawan memang benda yang benar, apa salah. Bilalah kita nak kaya, tak payah nak menghadap muka bos lagi kan.

norh said...

*shafa

betul3x..tak sangka nak melalui pengalaman hari ni..

norh said...

*whitecappucino

4 hari ni akan tertekan sebab 'dia' di sini selama 4 hari..'masak' la hati ni nanti..

norh said...

*kak ina

ye la kak kan..bila kita ni nak kaya ye..tak payah teruk2 jadi punching bag..

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

bos tu mukin nak pastikan supaya semua berjalan lancar

Wassalam

norh said...

*Rozali

Waalaikumussalam

dari satu sudut, mungkin ya..
tapi dia tak menghadapi situasi harian di sini..

DeLancrettLurpak said...

kadang2 ada jugak pekdahnye belajar main politik di opis, tapi hati-hati lah.. heheheh

norh said...

*DELancrettLurpak

tak mau main politik pun..banyak keja lagi nak buat..