Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Wednesday, February 16, 2011

kerja ke hari ni?

# antara mood cuti dengan mood keja..semua orang kat kilang tegur suara aku seksi hari ni..
# pagi2 check email, red flag kan yang mana2 patut..
# teammate merangkap deputy aku bercuti hari ni, so terpaksa masuk bilik bos mintak dia updatekan isu2 kat aku..
# sebelum melangkah keluar bilik dia, tetiba bos ajak discuss projek besar...ohhooo.. alamakkk..dah la tak breakfast lagi, otak dah ready ke ni??
# Alhamdulillah, lancar jugak la sumbangan idea aku.. maybe otak fresh lepas bercuti kot..ha ha ha
# yang aku suka, bos confirm pass projek ni pada kawan aku sorang lagi sebagai koordinator ..bos kata aku dah pegang banyak projek... :))
# lepas tu, seharian aku buat document & red flag clearance...ni baru sehari ambik cuti, belum seminggu *wink*..

3 comments:

Eda Latiff said...

keje laa...hehe

norh said...

* Eda

tak keja, macam mana nak dapat duit kan...

yennizza said...

bila dpt duit bleh blanja aku...keja..keja...bagus..