Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Thursday, February 17, 2011

meeting & meeting

# 9.15am to 11.00 am: 
bos panggil untuk discussion merangkap training bertajuk Quality & decision making...

siapa yang suka buat keputusan?? 
aku terpaksa rela..
dah puas pujuk bos tapi tak berjaya untuk gagalkan matlamat dia..
tambah pulak semakin kuat gelombang global sekarang ni..
semakin lama, semakin rumit aku rasa..
nak paham orang global..
nak kena buat task global..
nak selesai masalah local lagi..hu hu hu


abih meeting pagi tadi, aku clear document..pastu ada hal yang kena tanya bos, cepat2 aku nak settle dengan dia..cepat2 jugak aku nak keluar dari bilik dia..

masa nak keluar dia buat ayat; "la ni tak dan nak discuss lebih2 dah..cepat ja cut short..."

ha ha ha..aku gelak besar...almaklumlah bos..kena gerak pantas..multitasking sangat dah...kalau tak, tak bergerak Gantt charts..


# 2.15 pm to 5.00pm: 
teleconference dengan bos kepada bos 

lamanya orang2 besar ni buat meeting.. 
banyaknya hal ehwal industri ni..
bertambah lagi to do list aku..
sebelum balik ada satu lagi berita terkini; bahang global semakin kuat..
bersediakah aku??






nota: aku cepat2 balik bila cukup masa...kepala sudah ting tong..




2 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

Nasib baik akak bukan boss kalau boss cam norh mesti selalu terlalu busy.tengok jadual norh pun dah padat.

norh said...

*kak ina

bukan ini yang kupinta..hu hu hu