bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Friday, February 4, 2011

random day35 2011

# selesaikan hutang2
# shopping and reward myself dengan new sunglasses :))
# cover tidur 
# berfikir untuk 2 senario;
1. suami dan isteri lunch di meja Mc Donald tanpa berbual apa2, cuma melayan si anak..
2. pasangan lelaki muda dan perempuan agak berumur di eskalator, berpelukan dan bermesra..



10 comments:

whitecappuccino said...

hmmmm..berfikir tentang 2 senario tu jugak..:)

norh said...

*whitecappucino

hidup ni banyak ragam kan..

MasZuber said...

hehee

senario kedua kalo halal ok gak.

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak cam ko gak, keluar je gaji yang penting setel bill atau hutang,lepas tu boleh melompat.

Gentleman Frog said...

salam,

beli dimana bandar perda kah?

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

kalau anak bertanya tentang sanario ke2...
payah juga nak jawab

Wassalam

norh said...

*MasZuber

rasa macam tak halal :P

norh said...

*kak ina

duit gaji kejap ja dok kat akaun sendiri..pastu tak nampak bayang dah..hu hu

norh said...

*Gentleman frog

Salam,
Tidak..saya membeli di bandar sungai petani.. :)

norh said...

*Rozali

Waalaikumussalam atuk,

hal2 macam2 senario kedua tu berlaku kat pekan sg petani; adalah agak pelik...maklumlah bukan kotaraya..