bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, November 6, 2012

bersimpang-siur





bercampur baur..
macam-macam dalam kepala norh sekarang ni..
norh nak lalui hari2 seumpama air yang mengalir (dipaksa mengalir),
melalui rintangan; kecil, besar, luas, sempit, panjang, pendek laluannya..
tapi tetap terus menderu...




p/s: terasa nak menangis tapi dah lama air mata tak mau keluar.. 

7 comments:

Queenie said...

airmata mmg takleh dipaksa tp menyimpannya terus pun bukan boleh tambah jiwa perkasa..

Tukang Karut said...

nak bantuan?

rosli said...

Norh,

Byk bersabar, jangan lupa mengadu pada Allah, Insyallah hati lebih tenang dan lebih kuat nak hadapi apa jua nanti. Insyallah

syieda said...

bersabar adalah senjata terbaik.
:)

Lina Rahim said...

kayuh pelan2..

azieazah said...

berdiri di bawah air pancut yang berserak tu mesti best!

norh said...

*Queenie

tak keluar tu yg bahaya kan..makan dalam..


*TK

siapa yg nak bagi bantuan?


*rosli

tima kasih ye en rosli..


*syieda

thank you dear


*Lina

berusaha setabah mungkin..


*azieazah

boleh sejukkan kepala..