bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, November 18, 2012

lovely pink of my ginger torch

semua orang kenal kan ni apa dia..
tapi,
pernah dah tengok versi bunga kantan kering?
he he he
ni time norh rajin pi kutip kat belakang rumah..
waktu norh sibuk, semua bunga ni bertukar jadi bunga kantan kering..sure tak ramai yang pernah saksikan.. :p



6 comments:

Eny Abdullah said...

cantik pinknye... mmg tak pernag tengok yg kering.. boleh guna kan lagi ke kalau dh kering ye?

makchaq said...

Sedap ni buh dalam asam pedas/laksa.. makchaq dulu ada tanam bunga kantan ni jadi pernah la tengok uyg kering.. buah kantan pun besa tengok.. buah kantan pun boleh buat ganti asam boh dalam masak asam/masak lemak

محمد رازيق said...

cantik sy tgk bunga kantan kering ni. hehe. pink lembut je. hehe. btw tq kak singgah blog sy. jgnserik mai lagi.

syieda said...

salute spring la kat norh sbb rajin menanam..

kasihredha said...

Kat rumah Akak pun selalu kekeringan hihi

Tukang Karut said...

buat masak laksa sedap ni...