Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Friday, January 6, 2012

masih dalam dilema


agak2 kalau orang2 besar dah buat keputusan,
boleh tak aku nak try mintak depa tukar balik struktur?

kalau dua tiga kali lagi aku jadi mangsa
mahunya aku tanya betul2 ni...

aku ni tak bercita2 besar pun
tak mintak pun status sekarang ni,
yang aku tau, aku tak suka pending keja yang aku kena abihkan..

aku sanggup ni jadi orang lebih bawah kalau orang2 besar nak terima permintaan aku..
untuk nak memulihkan keadaan..
 
di mana pun kedudukan aku, keja aku masih keja aku.. :P
ada sesapa nak tolong setelkan keja2 aku yang takde sapa pun sudi nak tolong aku buat?

yang nyata..
yang baru pun sama, 
"did i approved her leave?"
oh tidak.... mereka punyai persamaan... :P

3 comments:

Era Khairani said...

tak approve ke???????? ayoyoyo... tapi memang org2 "sana" suka kerah tenaga keja org sini....(feel sorry)

NasQ said...

segan dengan norh... dah jadi bos dah...

norh said...

*kak era

dah approve..tapi dok tanya2 lagi ni since ada surat2 elektronik ni la...haish, terpaksa tunjuk rajin la 3 hari ke depan ni.. :P


*TK

sebetulnya, bukan jadi bos pun, cuma bertukar bidang kuasa..he he