Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Saturday, November 20, 2010

ohh pokok2 ku..

sudah lama tak beramah mesra dengan tanam-tanamanku...
hari ni rajin sikit, dapat la alih2kan pokok2 bunga ni..
kesian no dah lama aku tak belai2 hangpa..
la ni musim hujan, tak la hangpa dahaga sangat kan..
ada part laman yang tak boleh tunjuk la ni...terlalu... tuttttt...he he


sebelum 





selepas



buang daun2 yang dah tak elok dan alih kedudukan pasu..
untuk bahagian laman tu, aku belum usik, sebab bila tengok ja rumpai tumbuh dengan jayanya, aku tak tau nak start kat mana dulu...
ni, kena panggil adik aku mai tolong tebas..
lagipun dia kan dah start cuti..
dari dok tengok tv dengan main internet ja, adalah lebih berfaedah mambantu aku..huh

tapi yang best, aku terperasan ada setandan lagi pisang nangka kat belakang rumah...
ini tandan keempat hasil titik peluh aku..
tak rugi berbudi pada tanah..
aku gembira :))

3 comments:

zaa said...

woahh! rajin gile tanam banyak2 pokok.. :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kunjungan balas..banyak tue mungenya....

norh said...

*cik ceri
hobi masa lapang..segar sikit nak hirup udara :)

*azatie
salam :)
pokok berdaun ja..senang jaga..