bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, January 24, 2011

Idaman Suri & shopping

dinner hari kedua kat EE Burger..
full plate of chicken chop=RM8.50..murah kan..
sedap pulak tu..
walaupun ramai orang, tapi tak tunggu lama sangat..sempat la kami habiskan 2 bungkus nasi lemak dulu..he he

last day; aktiviti utama adalah shopping
Idaman Suri tak bukak lagi, kami dah terpacak di situ.. :P 
lupa nak snap gambar2 budak2 tu naikkan shutter..heh heh he

masuk kat dalam Idaman Suri tu, shopping asing2 la..sebab banyak sangat barang yang menarik perhatian..ambik masa nak buat pilihan..
bila masing2 dah bayar...eh, muat ka barang2 ni?
kena susun betul2, kalau tak, kena sewa sebuah kereta lagi..hu hu

baru 4 orang, kalau ramai lagi, macam mana eh?

sibuk pegang kiri kanan barang, tak de masa nak snap gambar kat dalam Idaman Suri tu..

lepas shopping kat Idaman Suri, jamu mata pulak kat mall kat Kuah tu..tapi ongkosnya sudah nggak ada weh..
masa mula2 sampai ke langkawi dulu, tak herannya ke troli ni..mana tau, nak balik ni, menjadi suatu keperluan pulak..

ku baru beli beg yang coklat tu..RM65...murah dak? murah la kan...
penuh beg tu ku sumbat dengan barang2 shopping..

patutnya kena beli tiket kat depan tu..tapi masing2 tak tau..
nasib baik boleh runding bayar kat dalam lepas masuk departure hall..

babai Langkawi..kalau ada rezki, sampai lagi :)

usaha muatkan jugak untuk bawa balik barang2..penuh keta..

refreshing...Laici sejuk
sempat singgah kat Laksa Teluk Kechai

Laksa Teluk Kechai..
dah biasa dari kecik makan laksa penang, jadi laksa penang tetap di hati..he he he

9 comments:

Hanis Azla said...

idaman suri mmg tempat idaman hatiku.. klu masuk situ rasa mcm taknak keluar.. rambang mata dibuatnya.. he..he.. Salam kenal yer..

norh said...

he he..pusing brapa kali pun, rasa macam tak puas hati kan.. :)
salam kenal :))

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Amboi, norh banyaknya shopping. Betul tu laksa penang tetap dihatikan.sama ngan akak gak.yang lain tak boleh masuk.

sue_eila said...

bestnyer ke Langkawi....hari tu ke Langkawi cari gak EE burger tu tp xjumpa :(

norh said...

*kak ina

tak leh tahan la kak nafsu shopping ni..he he

norh said...

*sue

EE burger tu kat depan Bella Vista..tepi jalan ja..sedap pun sedap :)

Eda said...

mak ai...byk nye borong!!...syok nye shopping sakan..hihi

norh said...

*Eda

he he..kalau tak borong, balik nanti menyesal..kena pegi langkawi time dapat bonus.. :)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

uiksss!~~ beg tu sama..eden beli jugak aritu kat idaman suri..bulan 8 thaun lepas pi..38 hinggit jer..murah x?? ahakss!!~~

pi sana mmg xhengat beli barang ooo!! besh gilerr!!


jom join colourful contest saya..klik link ini