Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Monday, January 17, 2011

persediaan mental & fizikal

Esok keja...aku dok siapkan mental dan fizikal untuk esok dan hari2 seterusnya..minggu ni bos tak ada..kalau bos tak ada, aku kena cover..pastu mula la kena buli..

Kali ni beza sikit..bos dah delegate certain keja kat aku..walau dia balik cuti nanti pun, aku kena terus buat keja tu..hari jumaat hari tu dia dah sampaikan amanat sebelum bercuti..

Antara pesanan dia, terutama pada aku, tak perlu garang sangat..ha ha ha.. bos, kalau tak garang, lagi teruk dibuli..selalulnya kalau bos tak ada, lagi susah diorang nak berurusan dengan dept aku...

Dan ada lagi amanat2 dia yang buat aku tiba2 sakit perut mendengarnya..




nota kaki: bos, saya belum layak...

4 comments:

Eda Latiff said...

naik pangkat yea...tahniah!!

bila nak open table ni?..hehe

Cik Ina Do Do Cheng said...

boss tak de jadi boss ye.kenapa dah jadi boss kena buli pulak.?

norh said...

*Eda

belum lagi..he he..cuma tambah keja ja..

norh said...

*Kak Ina

sebab yang lain2 tu semua title besar dari saya..so, orang yang deputy takde pangkat ni kena buli la..hu hu