Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Tuesday, January 4, 2011

MY NOTEBOOK

orang lain sibuk2 cari barang sekolah untuk anak, aku pun nak jugak menyibuk kat bahagian stationary..:)
sebelum ni aku cuma guna notebook dari supplier..tapi memandangkan tahun ni semua supplier kata nak jimat kos, aku pun kena cari notebook sendiri untuk diari keja aku..sejak dulu2 lagi, semua yang aku buat hari2 aku catit..kalau tak, aku dah takkan ingat hari tu aku buat apa..to do list pun masuk gak dalam note book tu..walaupun ada OUTLOOK tapi kalau guna outlook, aku tak leh nak conteng2, tak boleh nak rasa..kurang feel compare to my own handwriting..ngeh ngeh ngeh


ingat budak sekolah ja ke ada buku baru..aku pun ada tau!
my new notebook..
menarik kan cover dia? bagi aku la..he he he








6 comments:

mimmie said...

comel..comel..hehehehe..

Cikgu Fonik said...

salam,

notebook, business yg ada wawasan, yg menariknya pada design cover kan?

TOO MUCH TV IS HAZARDOUS

noreed said...

suka lah yg cover dia gambar kasut merah tu.

norh said...

*cikmimmie
cute kan.. :)

norh said...

*Gentleman Frog
cover yang menarik, cun dan inspired..semua design yang ada saya ambik.. :)

norh said...

*noreed
the success of each is dependant upon the success of the other..