bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Friday, October 15, 2010

futsal

aha ha ha...
baru balik dr main futsal...
tak pernah2 main futsal dan tak pernah berangan pun nak main futsal..he he
bebudak kat tempat keja ajak p.. kata kat depa kak cuma jd pemain simpanan ja...
huish, main tak sampai setengah jam, penat mengalahkan main kat padang besaq..dah la dgn tak warming up, main belasah main ja, nasib baik tak injured...
apa2 pun, terubat la jugak tensen kat tempat keja hr ni...
thanks guys...

note: kalau tiap2 minggu berpeluh mcm ni, boleh kurang berat gak ni...harapkan swimming ja, tak bergenjak pun jarum penimbang tu...

No comments: