Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Thursday, October 21, 2010

lepas morning tea break..ada mail dari bos...dgn nada perli;

'Hari ni mai dak..? tak nampak pun.. orang lain semua jumpak dah..'

muahhaha ha ha ha..

i sibuk la hari ni boss..tak dan nak pi gossip dgn bos..banyak lg to do list yg tak complete2 lg ni..
almaklumla, situasi kita la ni bos..

aku kalau dah banyak keja, kepala bengong2 tak tau nak buat hat mana satu, jd lagu ni la..malaih nak p jumpa bos..
sebab2nya;
1. nak cuba perabih keja2 hat pending tu
2. tak mau nambah lagi to do list baru..
3. tak mau tambah dosa ngumpat org (apa kaitan jumpa bos dan umpat org ek?)

hiks hiks hiks

sebenaqnya dah 4 thn keja dgn bos, aku dah boleh agak bos tengah nak meredakan tekanan ni...ha ha, sbb tu mau jumpa aku, pastu mau buat statement2 lepas geram...he he he

knowing u my boss..takpa, ni salah satu tanggungjawab anak buah pada bosnya kan.. :)

BOSS
antara faktor2 pengembangan karier kita kat tempat keja adalah bos..betul ke tak? betul..kan kan kan..

Alhamdulillah aku dgn bos setakat ni ok la jugak, boleh get along..kalau dak, dah lama la aku cari keja lain kan..sbb bg aku ni antara faktor utama..
tp tak bermakna aku ni kaki bodek sbb aku ni boleh tahan laser jugak la kalau nak kata apa2 pun.. dgn bos pun skali kena..kesian bos, bukan tak respect..tp kekadang bila marah tu, tak brapa sedaq diri.. nasib baik bos org lama kan..he he.. so, keadaan jd under control la..kalau tak, tak pasai2 aku terima surat dari dia..
dengan bos la ni, banyak benda yg aku blajaq dan dia pun tak lokek utk share dgn aku..previous bosses aku garang2 tp dari satu sudut lain, aku rasa sbb garang la aku boleh buat keja..tak la lemak mcm budak2 baru la ni yg tak pernah mengadap bos2 yg garang..
dan dengan bos aku la ni, yg sangat banyak bg peluang kat aku sampai aku tak terkejar..hu hu..apa2 pun..terima kasih bos atas segala ilmu dan nasihat..dan luckily bos aku pempuan, kalau tak, dah lama org kata aku ada skandal dgn bos.. :))

2 comments:

Ms kertas said...

salam..

ur bos stres,why not ajak dia p futsal..hehe
peluh kluar,stres pon release..
anyway good luck dlm blogging..
yeah! 1st comment..

norh said...

salam..
satgi kalau dia kalah main futsal, lagi bertambah stress dia..hu hu
thanks putihnya..