Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Monday, October 25, 2010

ekspresi

Sudah selesai satu hari isnin..dan ekspresi aku di hari isnin ni adalah seperti figura kedua di bawah ni ya, bukan yg pertama :P



Monday
Mad as hell



Tuesday
Slowly coming out of it...



Wednesday

But not quite there, so watch it!  



Thursday
The end of the work week is in sight..



Friday
Luv my  Saturday!



Sunday afternoon

Oh-oh!
 
 
 
Sunday night
Here we go again!!!  



Actually cute faces ni bos aku yg forward pada kami2 ni, anak2 buah dia..
cute kan?? 
sejak hari dia forward tu, aku selalu la jugak selit2kan ekspresi aku dlm email2 aku ke dia..
dia tak la pulak marah aku kalau aku reply mail dia walau hanya guna ekpresi2 ni sbb dia pun buat benda yg sama gak dgn aku... :))

dan ekpresi favourite kami adalah seperti di bawah...










 
 
hu hu hu

No comments: