bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Wednesday, January 9, 2013

syarat permohonan visa umrah

Permohonan visa umrah..pengumuman dari syarikat Andalusia..

"perempuan yang berumur 45 tahun ke bawah, tidak ditemani mahram tidak akan diluluskan visa umrah oleh Kedutaan Arab Saudi"



#sedih :(

Perlu tunggu surat selanjutnya...

Published with Blogger-droid v2.0.6

13 comments:

suri solehah said...

buat umrah ye,,,semoga selesai masalah dan dipermudahkan..

Orga said...

wah best nyer...dapat buat umrah, mesti pengalaman yang lain rasa masa dekat sana. bagi yang bujang-bujang ty,cepat-cepat lah kahwin yer :)

jarimanis said...

makin sukar skrg utk wanita bujang anak tunggal..dan wainta bujang tiada MAHRAM :(

ANIM said...

dah makin ketat ke tahun ni. cubalah try pakej lain yg boleh tumpang mahram. moga dipermudahkan..

Tukang Karut said...

cam tu cari la mahramnya...huhu

norh said...

*suri

Berhajat tp mcm ada masalah pulak..


*orga

Memang best kalau dpt ke sana tp tak cukup syarat pasal mahram tu...


* jm

Berperasaan sama..sedih jd mcm ni..

norh said...

*kak anim

Arab saudi yg buat syarat ni..hu hu


* tk

Nak cari kat mana? Hu hj

4feet8 said...

tula..membe gtau.. sedih juga nih.. sapa nak g umrah ngan saya.. sobsobs..

sisR said...

Ada jalannya...Insya-Allah...semoga dipermudahkan ...

norh said...

*4feet8

jom sama2 doa dapat suami :)



*sisR

tolong doakan ye..aminn

makchaq said...

Bukan kalau pi ngan pompuan2 3 orang boleh ka?

Mohd Amri Ismail said...

Bole to 45 tahun dan keatas

Mohd Amri Ismail said...

Bole to 45 tahun dan keatas