Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Saturday, January 26, 2013

hadiah besday dari bos

hadiah la sangat :p

kelmarin (kata orang utara)...

 
ofis baru dah siap..
ramai gak la yang jadi tetamu..
padahal bukan renovate sakan pun..
cuma tukar kerusi meja (kerusi next week baru sampai), partition baru plus rak baru..
pastu buang karpet..maintain tiles lama..zaman dulu2 punya..
depa dah polish sampai berkilat balik :) 

tone colour meja adalah coklat..
tapi norh sengaja pilih kaler muda..nak maintain muda katanya..ha ha ha 
meja pulak tersilap hantar..patutnya lagi besar dari dalam gambar ni..so nanti kena tukaq meja lagi..
gigih sungguh nak meja besaq2 kan..
senang nak hampaq (bentang) file2 atas meja tu.. :p

beza dengan stesen lama,
depan meja norh dah takde partition,
terasa semakin luas pandangan..
tapi lagi senang nak sembang dengan anak buah dan dengan tetamu2 yang berkunjung..hehe
cuma bos dah boleh nampak norh dari luar pintu waktu dia lalu lalang..
 

banyak la jugak pengalaman kat meja lama ni :)
Post a Comment